Известие

Collapse
No announcement yet.

един въпрос относно 156 цата

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от kuker Покажи съобщение
    В интерес на истината не се питам.Моята върви.Никой производител няма да застраши здравето и живота на пътниците за сметка на една купчина железа.
    В интерес на истината - и моя върви. Моята кола я купих със скапан дебитомер, даже това беше повод да чупя от цената, сложих си нов Бош и близо 2 години нямам никакви проблеми. И през най-дълбоката зима не ми е давала поводи за притеснения.

    А по повод "скопяването" - грозна дума. Оригиналния софтуер ограничава бензиновите мотори при 7000 rpm. Тунинг софтеура (чипове) променят тези и други параметри, разширяват диапазона на работа и Изцеждат мотора. На практика изяждат резервния ресурс. За сметка на повишена мощност. В природата нищо не се губи - физичен закон! Едното е за сметка на другото.

    Въпрос на личен избор е.

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
      А не се ли питаш, защо шофьорите тук, се "чудят" като им е студен мотора, що не върви?!?
      Не знам доколко да се съглася, признавам че има мно-о-о-о-о-ого малка разлика която усещам във вървежа при студена и топла кола, но пък чак пък да не върви така както се описва, това със сигурност се дължи на проблеми.....лично за мен най - ясния пример за ядове е, когато се запали студен двигател, и ако до 2-3 сек(докато се разпльока маслото) не поеме гладко газта до 4-5к обм, и така наречения тротъл респонд не е бърз, то със сигурност нещо не е на 100%......
      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

      Comment


      • #18
        При мен студена върви много. Качи ли 90 градуса и умира.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #19
          Казах ти да отидеш на диагностика и да ти проверят колата, може да е някой тъп температурен датчик или нещо такова...

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
            При мен студена върви много. Качи ли 90 градуса и умира.
            При мене е обратното а след 3 000 оборорота и на студена тегли макарче си мисля че има грешки дали да не сложа и друг дебитомер какво мислите или направо на диагностика да отида да кажат
            sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
            Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.

            И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
            Ramstein - Benzin
            https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
              В интерес на истината - и моя върви. Моята кола я купих със скапан дебитомер, даже това беше повод да чупя от цената, сложих си нов Бош и близо 2 години нямам никакви проблеми. И през най-дълбоката зима не ми е давала поводи за притеснения.

              А по повод "скопяването" - грозна дума. Оригиналния софтуер ограничава бензиновите мотори при 7000 rpm. Тунинг софтеура (чипове) променят тези и други параметри, разширяват диапазона на работа и Изцеждат мотора. На практика изяждат резервния ресурс. За сметка на повишена мощност. В природата нищо не се губи - физичен закон! Едното е за сметка на другото.

              Въпрос на личен избор е.
              Скопяването няма нищо общо със софтуера.Употребих този ветеринарен "термин" просто така, да е в унисон с "проблема".

              Проблема е в менте частите.Половината "майсторчета" си купуват сами частите и си ги монтират.Елементарно, но не съвсем.После рев във форума.Но дразнещо е когато други "майсторчета" от не знам кой пръст, изсмукват извънземни причини и пращат наивните да обикалят като изпотени коне* сервизите.






              *изпотеният кон го карат да се движи докато се охлади и изсъхне, за да не се гътне**.
              **гътне-умре.
              sigpic
              "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

              Comment


              • #22
                Ще пробвам на диагностиката да кажат кво и е и ще пиша в форума благодаря за инфото
                sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
                Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.

                И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
                Ramstein - Benzin
                https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY

                Comment


                • #23
                  МОята пък като я запаля студена ( да е седяла поне 8-10 часа в покой) , първите 30 секунди давам газ....има едно замисляне и чак тогава поема на тласъци....Минат ли 30 секунди върви като луда...Що е то?
                  Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                  FIAT Coupe 16VT
                  Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                    МОята пък като я запаля студена ( да е седяла поне 8-10 часа в покой) , първите 30 секунди давам газ....има едно замисляне и чак тогава поема на тласъци....Минат ли 30 секунди върви като луда...Що е то?
                    ми карай я така баце не се притеснявай сутрин един съвет между 5 до 10 минути ако студено остави да работи да си позагрее и тогава тръгвай не я Юркай на 4000 хиляди също и няма да има проблеми ...
                    sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
                    Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.

                    И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
                    Ramstein - Benzin
                    https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY

                    Comment


                    • #25
                      Тая тема е направо за бисерите Толко глупости не бях чел отдавна Имам предложение към колеги които имат проблеми по собственните си коли да не ремонтират и чуждите - ма тва е само предложение
                      0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                      sigpic
                      Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                      Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                        МОята пък като я запаля студена ( да е седяла поне 8-10 часа в покой) , първите 30 секунди давам газ....има едно замисляне и чак тогава поема на тласъци....Минат ли 30 секунди върви като луда...Що е то?
                        Сп. мен ГИ-то е замесено в тая работа Карай и на бенз от време на време.
                        2014: Deutschland über alles

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                          Тая тема е направо за бисерите Толко глупости не бях чел отдавна Имам предложение към колеги които имат проблеми по собственните си коли да не ремонтират и чуждите - ма тва е само предложение
                          Е колко отдавна?Половината теми са такива.И е добре да цитираш, за да може да се срамуваме.
                          sigpic
                          "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

                          Comment

                          Working...
                          X